Ζουν περισσότερο όσοι κάνουν κάθε μέρα push-ups

Μια νέα επιστημονική μελέτη που δημοσιεύτηκε στο ιατρικό περιοδικό JAMA Network Open δείχνει ότι οι άντρες που εκτελούν τουλάχιστον 40 push-ups καθημερινά, έχουν 96% λιγότερες πιθανότητες να υποστούν καρδιαγγειακές διαταραχές, σε σύγκριση με εκείνους που καταφέρνουν να κάνουν μόνο δέκα επαναλήψεις (ή και καθόλου).

Αυτό το ιατρικό δεδομένο είναι σημαντικό, κυρίως λόγω της τεράστιας ωφέλειας που έχει στην υγεία των αντρών, εκτός, φυσικά, από τα ευεργετήματα στη φυσική κατάσταση: φαίνεται ότι υπάρχει ένας πολύ ισχυρός συσχετισμός (96% είναι τεράστιο ποσοστό) μεταξύ της ικανότητας του ανθρώπινου σώματος να υποβληθεί στην προσπάθεια ανύψωσης του σώματος μέσω της πίεσης των δυο χεριών και της υγείας του καρδιακού συστήματος στο σύνολό του.

Η κάμψη είναι μια από τις λίγες ασκήσεις με το ίδιο το σωματικό βάρος, η οποία ασκεί την περισσότερη επίδραση στο θωρακικό τμήμα

Μολονότι η βεβαιότητα του συσχετισμού απαιτεί μερικές ακόμη δοκιμές, εντούτοις τα αρχικά δεδομένα έχουν επηρεάσει πολλούς γιατρούς, διατροφολόγους και αθλητές. Αυτό που έχει επιβεβαιωθεί είναι ότι η καθημερινή άσκηση, η οποία περιλαμβάνει τουλάχιστον 40 συνεχόμενες κάμψεις, αποτελεί εξαιρετική μέθοδος πρόληψης της πιο διαδεδομένης αιτίας πρόωρου θανάτου στους άντρες, την καρδιακή προσβολή.

Και γιατί ακριβώς είναι τα push-ups που ευνοούν αυτή την συνθήκη; Επειδή είναι μια από τις λίγες ασκήσεις με το ίδιο το σωματικό βάρος, η οποία ασκεί την περισσότερη επίδραση στο θωρακικό τμήμα και διατηρεί μια πολύ στενή σχέση μεταξύ του σωματικού βάρους και της ικανότητας των μυών να ρέουν αρκετό αίμα στο μυοκάρδιο (επομένως οξυγόνο) ώστε να εκτελεστεί η άσκηση. Άλλες ασκήσεις με αλτήρες ή μπάρες, δεν λαμβάνουν υπόψη το σωματικό βάρος, αλλά μόνο τη μυϊκή δύναμη.

Είναι προφανές ότι η επιστημονική δημοσίευση αποτελεί μέρος μιας πρώτης φάσης της έρευνας, η οποία εδώ και χρόνια αποτελεί τον πυρήνα της μελέτης των ειδικών πάνω στην πρόληψη των καρδιαγγειακών παθήσεων μέσω της σωματικής άσκησης. Αλλά αυτό που μόλις διαφάνηκε είναι ότι όσο μεγαλύτερη είναι η ποσότητα ασκήσεων με το ίδιο το σωματικό  βάρος, τόσο ισχυρότερη η δυνατότητα πρόληψης δυσλειτουργιών της καρδιάς.

Από: Esquire IT




x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την Πολιτική Cookie.

ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΡΝΟΥΜΕ Κέντρο απορρήτου Ρυθμίσεις απορρήτου Μάθετε περισσότερα σχετικά με την πολιτική Cookie