Τα καλύτερα σνακ για τη νύχτα, σύμφωνα με τους διατροφολόγους

Η πείνα χτυπάει αργά το βράδυ, και παρόλο που γνωρίζετε ότι θα έπρεπε να πάτε για ύπνο, αποφασίζετε να πάρετε ένα μικρό σνακ από την κουζίνα.

Όπως λέει η παλιά παροιμία: “Φάτε το πρωινό σαν βασιλιάς, γεύμα σαν πρίγκιπας και δείπνο σαν κακοποιός.” Το φαγητό αργά τη νύχτα γενικά αποθαρρύνεται, καθώς πρόσφατες μελέτες υποδεικνύουν ότι το σώμα μπορεί να επεξεργάζεται τρόφιμα διαφορετικά σε διάφορες ώρες της ημέρας. Εάν τρώτε πριν κοιμηθείτε, το σώμα σας είναι πιο πιθανό να αποθηκεύσει θερμίδες ως λίπος αντί να το μετατρέψει σε ενέργεια, αν και απαιτούνται περισσότερες έρευνες για να επιβεβαιωθεί εάν το χρονοδιάγραμμα των γευμάτων μπορεί να συνδεθεί με την αύξηση του σωματικού βάρους παρά με το τυπικό μοντέλο θερμίδων.

Όταν τρώτε το βράδυ, επιδιώξτε να έχετε το τελευταίο σας γεύμα λίγες ώρες πριν από το κρεβάτι για να δώσετε στο σώμα σας το χρόνο να χωνέψει.

“Τη νύχτα είστε λιγότερο μεταβολικά ενεργός και αυτός είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο δεν θα πρέπει να τρώτε μεγάλα γεύματα νωρίς το βράδυ”, δήλωσε ο Jonathan Valdez, ιδιοκτήτης της Genki Nutrition και της ένωσης των μέσων ενημέρωσης για την Ακαδημία Διατροφής και Διαιτολογίας της Νέας Υόρκης. Συνιστά το φαγητό δείπνο, το οποίο θα πρέπει να είναι το ελαφρύτερο από τα άλλα γεύματά της ημέρας, τουλάχιστον 2-3 ώρες πριν από το κρεβάτι για να δώσει στο σώμα σας άφθονο χρόνο για να χωνέψει. Επιπλέον, είπε πως ένα μεγάλο γεύμα ακριβώς πριν από το κρεβάτι μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα ύπνου.

“Εάν διαπιστώσετε ότι είστε πεινασμένοι αργά το βράδυ, προσπαθήστε να διαπιστώσετε εάν τρώτε αρκετό φαγητό νωρίτερα την ημέρα”, δήλωσε η Amy Gorin, MS, RDN και ιδιοκτήτρια της Amy Gorin Nutrition στη Νέα Υόρκη. Η οποία συνιστά να ένα γεύμα ή ένα σνακ κάθε 3-5 ώρες.

Η Valdez προσθέτει ότι πρέπει να ξεκινήσετε τη μέρα σας με ένα πρωινό υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και θερμίδες, να αποφύγετε να παραλείπετε τα γεύματα και να εξασφαλίσετε ότι κάθε γεύμα έχει επαρκή ποσότητα θερμίδων, υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, λίπος και ίνες για να σας κρατήσει γεμάτο. “Το Snacking έχει τους σκοπούς του, ειδικά όταν ασκηθείτε ή αποφύγετε την υπερκατανάλωση στο επόμενο γεύμα”, δήλωσε ο Valdez.

Φάτε εάν είστε πεινασμένοι, αλλά πρώτα βεβαιωθείτε ότι αυτό που αισθάνεστε είναι πραγματικά πείνα.

“Εάν είστε πεινασμένοι, πρέπει να φάτε κάτι, ανεξάρτητα από το τι ώρα είναι”, δήλωσε η Alissa Rumsey, MS, RD και ιδρυτής της Alissa Rumsey Nutrition and Wellness στη Νέα Υόρκη. Αλλά μερικές φορές η επιθυμία μας να φάμε αργά τη νύχτα έχει τις ρίζες της σε κάτι άλλο, όπως άγχος ή άλλα συναισθηματικά θέματα, συνήθεια ή πλήξη. “Συχνά τρώμε χωρίς να επεξεργαζόμαστε αυτό που αισθανόμαστε πραγματικά. Εάν δεν είναι φυσική πείνα, τι προκαλεί να θέλετε να φάτε; Να είστε εσκεμμένοι με το φαγητό σας και να εργάζεστε για να κάνετε μια συνειδητή απόφαση να φάτε “, δήλωσε η Rumsey στο HuffPost.

Είναι ευκολότερο να λέγεται παρά να γίνει, αλλά είναι ένα σημαντικό σημείο. Εάν νιώθετε ανήσυχος, ο Gorin συνιστά έναν περίπατο ή μια ελαφριά προπόνηση. 
“Μερικές φορές, η ικανοποίηση των μη φυσικών πόθων της πείνας είναι εντάξει τόσο όσο να μην γίνεται μια συνήθεια “, δήλωσε η Rebecca Ditkoff, MPH, RD, CDN και ιδρυτής της Nutrition by RD. Αντί για ένα σνακ, συνιστά να νοσηλεύεστε με ένα φλιτζάνι τσάι από βότανα ή ζεστό γάλα αμυγδάλου με κουρκούμη και κανέλα.

Εάν πρέπει να κάνετε σνακ, προτιμείστε καλούς για τον οργανισμό σας υδατάνθρακες, υγιή λίπη και πρωτεΐνες.

“Οι υδατάνθρακες είναι μια καλή επιλογή επειδή ενεργοποιούν την απελευθέρωση ινσουλίνης, η οποία μπορεί να βοηθήσει την τρυπτοφάνη (ένα αμινοξύ που βοηθά στη μελατονίνη) να εισέλθει στον εγκέφαλό σας και να ξυπνήσει”, δήλωσε η Rumsey, σημειώνοντας ότι ο συνδυασμός υδατανθράκων με πρωτεΐνες θα βοηθήσει στην ενεργοποίηση ορμονών καταστολής της όρεξης και να σας κρατήσει γεμάτο μέχρι το πρωί.

Για το Valdez, η πρωτεΐνη είναι βασιλιάς. Εάν επιθυμείτε κάτι γλυκό, συνιστά γιαούρτι με φρούτα ή φυστικοβούτυρο με φέτες μήλου. Το ζαχαροκάλαμο (βόειο κρέας, χοιρινό κρέας ή ψάρι), το τυρί string και ένα ζεστό ποτήρι γάλα βρίσκονται επίσης στον κατάλογό του.

Πηγή: huffingtonpost




x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την Πολιτική Cookie.

ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΡΝΟΥΜΕ Κέντρο απορρήτου Ρυθμίσεις απορρήτου Μάθετε περισσότερα σχετικά με την πολιτική Cookie