Αυτοκίνητο: H σύγχρονη «Κλούβα» της VW λέγεται I.D. Buzz Cargo και είναι ηλεκτρική και αυτόνομη

Μεταξύ των βαν που κυκλοφορούν στους δρόμους αυτού του κόσμου ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα είναι η θρυλική «Κλούβα» της VW -γνωστή και ως Bulli στη Γερμανία και σε άλλες χώρες- που έχει γράψει εκατομμύρια χιλιόμετρα και στους ελληνικούς δρόμους.

Λογικό και αναμενόμενο ήταν η VW να μην αφήσει ανεκμετάλλευτη μια τέτοια ιστορία και κληρονομιά και έτσι στην Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων (IAA Commercial Vehicles) στο Αννόβερο, παρουσίασε τη σύγχρονη εκδοχή της, το I.D. Buzz Cargo. Το οποίο θα είναι κανονικά διαθέσιμο το 2021 και θα αποτελεί μια δεύτερη γκάμα βαν, παράλληλα με αυτή του συμβατικού T6. Με το οποίο άλλωστε έχει και παραπλήσιες εξωτερικές διαστάσεις

Φυσικά πέρα από την καθαρά επαγγελματική του έκδοση θα υπάρχει και η επιβατική(μικρό λεωφορείο), ενώ η σχεδίαση του πρωτότυπου έχει γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε να μην απέχει και πολύ από το μοντέλο παραγωγής. Και οι δύο εκδοχές ανήκουν στα μοντέλα της I.D. Family της γερμανικής εταιρείας, κάτι που σημαίνει πως η βάση τους είναι το νέο πλαίσιο MEB (Modular Electric Drive Matrix) που έχει εξελιχθεί ειδικά για ηλεκτρικά μοντέλα.

Το ενδιαφέρον στοιχείο του I.D. Buzz Cargo είναι πως μπορεί να εξοπλιστεί με μπαταρίες διαφορετικού μεγέθους, ανάλογα με τη χρήση του αλλά και τον οικονομικό προϋπολογισμό του αγοραστή του. Έτσι εάν θα εκτελεί διαδρομές κυρίως μέσα στην πόλη σε ημερήσια βάση, τότε προτείνεται μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ενεργειακή χωρητικότητα 48 kWh, που επαρκεί για έως και 330 χιλιόμετρα. Εάν απαιτείται μεγαλύτερη αυτονομία, μέχρι και 550 χιλιόμετρα, η χωρητικότητα αυτή μπορεί να αυξηθεί έως και τις 111 kWh.

Το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης του Ι.D. BUZZ CARGO αποτελείται κατά κύριο λόγο από έναν ηλεκτροκινητήρα -το πρωτότυπο που δίνει το παρόν στο Ανόβερο έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 150 kW και τελική ταχύτητα που περιορίζεται στα 160 χλμ./ ώρα, ενώ υπάρχει και πρόβλεψη για τετρακίνηση- με ηλεκτρονικά διαχείρισης ισχύος, από ένα κιβώτιο μίας σχέσης, τη μπαταρία ιόντων λιθίου και τις βοηθητικές μονάδες οι οποίες είναι ενσωματωμένες στο εμπρός μέρος. Η ροή της ενέργειας υψηλής τάσης από τη μπαταρία στον ηλεκτροκινητήρα ελέγχεται από τα ηλεκτρονικά ισχύος, τα οποία μετατρέπουν το συνεχές ρεύμα (DC) που παρέχεται από τη μπαταρία σε εναλλασσόμενο (AC). Παράλληλα, ένας μετατροπέας DC/DC τροφοδοτεί τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου με ρεύμα 12 Volt.

Αισθητικά, το I.D. Buzz Cargo, που ως πρωτότυπο έχει και δυνατότητες αυτόνομης κίνησης 4ου επιπέδου, δεν κάνει καμία προσπάθεια να κρύψει το DNA της διάσημης «Κλούβας», καθώς και το χαρακτηριστικό V στη μάσκα διαθέτει και το λεγόμενο «φιλικό πρόσωπο», σε μια σύγχρονη φυσικά εκτέλεση. Αντί για τους στρογγυλούς προβολείς του έχει ενεργά συστήματα LED φώτων, που μεταξύ άλλων επικοινωνούν και διαδραστικά με τους πεζούς, ενώ ο εμπρός πρόβολος είναι εδώ μικρός. Ταυτόχρονα υπάρχει η και έξυπνη επέκταση της οροφής πάνω από το παρμπρίζ.

Τη νύχτα η άμεση αναγνώριση του I.D. Buzz Cargo εξασφαλίζεται από μπροστά από τον backlit φωτισμό του σήματος της VW στη μάσκα μαζί με τα LED φώτα ημέρας και θέσης στους προβολείς και τον εμπρός προφυλακτήρα. Πίσω ο iconic σχεδιασμός τονίζεται από τα λεπτά φώτα LED και τις μεγάλες βαμμένες επιφάνειες.

cnn.gr




x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την Πολιτική Cookie.

ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΡΝΟΥΜΕ Κέντρο απορρήτου Ρυθμίσεις απορρήτου Μάθετε περισσότερα σχετικά με την πολιτική Cookie