ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ – ΕΝΩΜΕΝΟΙ Ή ΔΙΧΑΣΜΕΝΟΙ;

«Οι μάζες δεν διψούν για αλήθεια. Όποιος μπορεί να τις προμηθεύσει με ψευδαισθήσεις γίνεται εύκολα ο κυρίαρχός τους. Όποιος προσπαθήσει να διαλύσει τις ψευδαισθήσεις τους, γίνεται εύκολα θύμα τους».

Γούσταυος Λε Μπον (1841=1031)

Γάλλος κοινωνιολόγος

Ένα πράγμα που με ικανοποιεί από την μικρή θητεία μου στα κοινά είναι ότι η Δημοτική Αρχή υιοθέτησε την Πατριωτική ατζέντα μας, η οποία προκύπτει από την ιστορική παράδοση του τόπου μας. Αυτό το βλέπουμε καθαρά από την εξέλιξη, το τελευταίο χρονικό διάστημα, μιας απλής αναπαράστασης του ιστορικού τοπικού δρώμενου της 23η Μαρτίου, που κάθε χρόνο έφθινε, το οποίο μετετράπη σε κεντρικό πολιτιστικό αφήγημα της πόλης με το πρόγραμμα «Καλαμάτα 1821: Δρόμοι Ελευθερίας» που υλοποιείται από το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου προκειμένου να χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ.

Τα «γύφτικα σκεπάρνια» του κράτους και ο μαχόμενος Λαός.

Την Κυριακή που μας πέρασε έγιναν τρεις εκδηλώσεις μαζί. Η πρώτη, στην οποία συμμετείχα, έχει ξεχωριστό ενδιαφέρον γιατί   δείχνει όχι μόνο την ανιδιοτέλεια ενός απλού Πατριώτη για την Ελευθερία της Πατρίδας του, όπως έκανε με τις πράξεις του ο Νικηταράς. Συμβολίζει και την βαθύτερη μεταφυσική ουσία του Ήρωα που τιμάτε από τους απογόνους του. Η ουσία του Πολέμου είναι τρισυπόστατη. Όπως μας λέει ο φιλόσοφος Ηράκλειτος,  ο Πόλεμος είναι η αρχή του Κόσμου η οποία καταστρέφει το ατελές και δημιουργεί το τέλειο, τόσο στο επίπεδο της φυσικής ζωής των όντων, όσο και στο ιδεατό επίπεδο των αξιών. Ο Πόλεμος είναι ακόμα βασιλιάς γιατί αποτελεί Φυσικό Νόμο, ο οποίος φροντίζει για την διατήρηση της φυσικής τάξης και μια πραγματικότητα που φαίνεται από την πάλη των όντων προς την επιβίωση και προς την εξελεγκτική τους πορεία. Όσον αφορά για τον άνθρωπο, αυτός είναι ο μόνος που μπορεί να συνειδητοποιήσει τα ανωτέρω και να επιλέξει συνειδητά την όποια πορεία του.

Τι συμβολίζει ο Νικηταράς, λοιπόν, συμβολίζει τον μαχόμενο απλό Πατριώτη, τον μαχόμενο Λαό. Ποιος τον σκότωσε; Η απάντηση είναι μία: το κράτος, το οποίο όχι μόνο τον φυλάκισε και τον βασάνισε μέχρι να τυφλωθεί, μετά την δημιουργία του που οφείλεται στον Ήρωα, αλλά και ως ανταμοιβή του έδωσε άδεια να επαιτεί μια φορά την εβδομάδα έξω από μια εκκλησία στον Πειραιά.

Και μετά από όλα αυτά κάποιοι διαγκωνίζονταν και καμάρωναν σαν τα «γύφτικα σκεπάρνια» στις θέσεις των επισήμων που εκπροσωπούν αυτό το διεφθαρμένο κράτος στην γενέτειρα του Νέδουσα όπου τιμάται κάθε χρόνο η μνήμη του και είμαι πολύ χαρούμενος που συνέβαλα σε αυτήν την τοπική εορτή που πρέπει να πάρει πανελλήνια εμβέλεια. Αυτοί οι κύριοι εκπρόσωποι ενός διεφθαρμένου κράτους έπρεπε να κρύβονται αυτήν την μέρα.

Πηγάδα Μελιγαλά: Μίσος αλλά κατά ποιού;

Η αλήθεια, λένε ότι, είναι εκτυφλωτική. Διαβάζοντας διάφορες  πρόσφατες μελέτες νέων καθηγητών και ερευνητών, διαπίστωσα ότι η ιστορία που αφορά την σφαγή του Μελιγαλά είναι κάπως αλλιώς από αυτήν που κυριαρχεί.  Εδώ θα εφαρμόσω την Σωκρατική μέθοδο των ερωτήσεων:

  • Γιατί οι «εθνικόφρονες αντικομμουνιστές» που είναι αγγλόφιλοι είναι «πατριώτες» και «δημοκρατικοί» και όσοι είναι αντίπαλοι των εγγλέζων είναι «φασίστες» και «δοσίλογοι» και καλά έκαναν και τους έσφαζαν;
  • Από τις 30 Αυγούστου έως τις 27 Σεπτεμβρίου του 1944 ο ΕΛΑΣ είχε στην Πελοπόννησο 8.000 αντάρτες. Γιατί δεν επιτέθηκε στους Γερμανούς που απαγκιστρώνονταν από την Πελοπόννησο και πήγαιναν στον βορρά; Η απάντηση του ΕΛΑΣ ήταν ότι έτσι τους είπαν οι Βρετανοί.
  • Είναι αλήθεια ότι η πολιτική νομιμοποίηση του ΚΚΕ, ΕΑΜ και ΕΛΑΣ δόθηκε από τους Άγγλους και τον Βασιλιά στον Λίβανο, που τους έβγαλαν από το περιθώριο που τους είχε καταδικάσει η 4η Αυγούστου;
  • Γιατί οι Βρετανοί που προσέγγισαν και συνομίλησαν με τους πολιορκημένους ταγματασφαλίτες στον Μελιγαλά, αφού πήραν την άδεια του ΕΛΑΣ, συμβούλεψαν τους αμυνόμενους να μην παραδοθούν και έτσι τους άφησαν με την ελπίδα ότι θα έρθουν οι Βρετανοί να τους σώσουν, όπως αυτοί έκαναν στην Πάτρα και στην περιοχή του Γυθείου;
  • Η μάχη του Μελιγαλά και της ευρύτερης περιοχής ήταν σύμφωνη με τις εντολές του Βρετανού στρατηγού Σκόμπυ, ο οποίος είχε διατάξει τον αντικομμουνιστή έλληνα στρατηγό Σπηλιωτόπουλο να μην επέμβει στον Μελιγαλά και να αφήσει να καθαρίσει ο ΕΛΑΣ. Μήπως θεωρούσε τους αμυνόμενους ταγματασφαλίτες στον Μελιγαλά γερμανόφιλους και γιατί ο ΕΛΑΣ δεν έπραξε τα ίδια εκεί που αποδεδειγμένα υπήρχαν ταγματασφαλίτες και έκαναν ότι τους έλεγαν οι άγγλοι;

Η μισή αλήθεια είναι ίδια με το ολόκληρο ψέμα. Επειδή σέβομαι τον περιορισμένο χώρο ενός εντύπου, σταματώ εδώ.

Λαθρομετανάστες και Μικρασιατική Καταστροφή.

Για το τέλος άφησα την μεγαλύτερη εκδήλωση που έγινε στην Καλαμάτα και συμμετείχαν αρκετοί πολιτικοί και βέβαια ο Λουδοβίκος που έχουμε για δήμαρχο κύριος Νίκας. Τρανή απόδειξη ότι η συμμετοχή του στην Περιφέρεια είναι γεγονός γιατί όχι μόνο στην Πελοπόννησο εγκαταστάθηκαν 440.000 έλληνες πρόσφυγες από την Μικρά Ασία, δυνητικοί ψηφοφόροι του, αλλά και τα βρήκε με τον Σαμαρά, τον οποίο θεωρούσε στο παρελθόν υπεύθυνο για όλα τα δεινά της παράταξης και πήρε μάλλον μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ που ζητούσε από τον Κούλη, όπως είχε δηλώσει σε γνωστό μου, προκειμένου να κατέβει υποψήφιος στην Περιφέρεια. Μέγας τακτικιστής στον πολιτικαντησμό ο Λουδοβίκος κύριος Νίκας αφού έχει αναγκάσει με τα «ήξεις αφίξεις» τα πάντα να περιστρέφονται γύρω του, με τις δηλώσεις εναντίον του Χαρίτση εσχάτως, τον οποίο εκθείαζε στο παρελθόν, με τις δηλώσεις περί καλών και κακών μελών του Συνδέσμου Εφέδρων Αξιωματικών και με αποκορύφωμα τον καθορισμό των εποχών σύμφωνα με το πολιτικό του κέρδος. Τι εννοώ; Όπως μου είπε ένας ιδιοκτήτης καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος, μετά την «Λευκή Νύχτα» η παραλία ερημώνει. Ένας άλλος δημότης ΑΜΕΑ μου είπε γιατί αποσυναρμολογεί και παίρνει τα μηχανήματα εξυπηρέτησης των ΑΜΕΑ στην παραλία αφού έχουμε ακόμα υψηλές θερμοκρασίες; Ο Λουδοβίκος κύριος Νίκας κάνει την «Λευκή Νύχτα» στο τέλος κάθε Αυγούστου γιατί αφενός δεν έχουν ανοίξει τα σχολεία και αφετέρου μπορεί να μετακινηθεί κόσμος από άλλες περιοχές προς την Καλαμάτα. Αδιαφορώντας για τις συνέπειες στις υπόλοιπες περιοχές εκτός του κέντρου, γιατί το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να βγαίνει στο μπαλκόνι του παλαιού δημαρχείου σαν ρωμαίος αυτοκράτορας που ατενίζει τους μελλοθανάτους, όπως είναι σήμερα οι άγρια φορολογούμενοι έλληνες, να λικνίζονται στο ημίφως υπό τον ρυθμικό ήχο των τυμπάνων της νέγρικης μουσικής.

Θα διαφωνήσω με την πρόεδρο των μικρασιατών που μίλησε στην εκδήλωση, γιατί δεν είμαστε συνυπεύθυνοι για τα κύματα των «προσφύγων» που έρχονται σήμερα  στην Ευρώπη, αλλά υπεύθυνη είναι η μίτρα της Παγκοσμιοποίησης Αμερική που με τους πολέμους θέλει με κάθε τρόπο να κυριαρχήσει σε όλο τον πλανήτη. Αφετέρου η συντριπτική πλειοψηφία που μεταναστεύουν είναι νέοι σε στρατεύσιμη ηλικία, άρα λιποτάκτες, ή το χειρότερο ισλαμιστές τρομοκράτες. Έρχονται, δε, από μια χώρα, την Τουρκία, που δεν έχει πόλεμο, άρα είναι λαθρομετανάστες. Αυτοί που μας έσφαξαν στην Μικρά Ασία και στον Πόντο ήταν ασιάτες ισλαμιστές. Έτσι δεν είναι;

Τέλος και στα τρία ιστορικά γεγονότα, σε άλλα πολύ σε άλλα  λιγότερο, έπαιξε κομβικό ρόλο ο διχασμός. Πολλοί ξένοι λένε ότι ο διχασμός είναι στο αίμα των Ελλήνων. Είναι κάτι που πρέπει πάντα να έχουμε στο νου μας.

 

Γιώργος Δημητρούλιας

Δημοτικός Σύμβουλος με την Ελληνική Δράση




x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την Πολιτική Cookie.

ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΡΝΟΥΜΕ Κέντρο απορρήτου Ρυθμίσεις απορρήτου Μάθετε περισσότερα σχετικά με την πολιτική Cookie