7 απλοί τρόποι να καταπολεμήσεις το στρες

Άλλοι συχνότερα κι άλλοι πιο σπάνια, όλοι ερχόμαστε κάποιες φορές αντιμέτωποι με το στρες με πολύ δυσάρεστες συνέπειες: η αρτηριακή πίεση αυξάνεται, όπως και τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, αισθανόμαστε σε εγρήγορση και δυσκολευόμαστε να σκεφτούμε καθαρά. Οι τεχνικές που σου προτείνουμε είναι πάρα πολύ απλές, μπορείς να τις κάνεις σχεδόν οπουδήποτε και θα σε βοηθήσουν να αντιμετωπίσεις το στρες άμεσα.

Μάσησε μία τσίχλα

Την επόμενη φορά που θα νιώσεις ότι το άγχος αρχίζει να σε καταλαμβάνει, δοκίμασε να μασήσεις μια τσίχλα. Έρευνες έχουν δείξει ότι με αυτό τον τρόπο μειώνονται τα επίπεδα στρες. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι η ρυθμική μάσηση αυξάνει τη ροή αίματος στον εγκέφαλο, ενώ η ευχάριστη μυρωδιά της τσίχλας συμβάλει στη χαλάρωση.

Πήγαινε μια βόλτα έξω

Ίσως έχεις παρατηρήσει ότι όταν βρίσκεσαι στο ύπαιθρο αισθάνεσαι καλύτερα. Ακόμα και μια μικρή βόλτα σε εξωτερικό χώρο μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τη διάθεσή σου. Δεν χρειάζεται να πας κάπου μακριά -ακόμα και το γύρο του τετραγώνου να κάνεις, θα δεις διαφορά.

Χαμογέλα

Έχει διαπιστωθεί ερευνητικά ότι η κίνηση των μυών του προσώπου που προϋποτίθεται για να σχηματίσουμε ένα χαμόγελο βελτιώνει την αντίδραση του οργανισμού στο στρες -ακόμα κι όταν δεν χαμογελάς επειδή χαίρεσαι ειλικρινά.

Μύρισε λεβάντα

Υπάρχουν κάποιες μυρωδιές που χαλαρώνουν την ένταση, όπως αυτή τη λεβάντας. Μπορείς να τη μυρίσεις φρέσκια, αποξηραμένη ή σε μορφή ελαίου. Ωστόσο, επειδή η λεβάντα μπορεί να επηρεάσει την αποτελεσματικότητα κάποιων φαρμάκων, όπως μερικά παυσίπονα και αγχολυτικά, συμβουλέψου το γιατρό σου εάν ακολουθείς κάποια θεραπεία.

Άκουσε μουσική

Η χαλαρωτική επίδραση της μουσικής είναι γνωστή εδώ και χιλιάδες χρόνια. Σύμφωνα με σχετικές έρευνες, από τα πιο αποτελεσματικά είδη μουσικής -όταν το ζητούμενο είναι η αντιμετώπιση του στρες- είναι η χορωδιακή!

Ανάπνευσε (σωστά)

Κάθισε άνετα σε ένα ήσυχο μέρος και πάρε αργά εισπνοή από τη μύτη. Νιώσε τον αέρα να κατεβαίνει στο στήθος μέχρι χαμηλά στην κοιλιά. Εξίσου αργά βγάλε τον αέρα από το στόμα. Μπορείς επίσης να επαναλαμβάνεις μια λέξη ή φράση που σε βοηθάει να ηρεμείς, Συνέχισε για 10 λεπτά.

Κάνε γυμναστική

Η άσκηση βελτιώνει τη διάθεση, καθαρίζει τη σκέψη σου και σε αποσπά από ό,τι κι αν είναι αυτό που σε αγχώνει.

 

madamefigaro.gr




x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την Πολιτική Cookie.

ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΡΝΟΥΜΕ Κέντρο απορρήτου Ρυθμίσεις απορρήτου Μάθετε περισσότερα σχετικά με την πολιτική Cookie