7 ρεαλιστικά tips για να χάσεις τα κιλά των διακοπών

«Wake me up when September ends»: Μια φράση που θα μπορούσε να σου πει ο μεταβολισμός σου εάν είχε στόμα να μιλήσει.

Γιατί ναι μεν επέστρεψες ολίγον τι φουσκωμένη, πρησμένη, στρογγυλεμένη, δεν λες όμως να το πάρεις απόφαση ότι πάχυνες λιγάκι και ότι τα ρούχα στην ντουλάπα απλά θα αρνούνται να συνεργαστούν.

Μόλις, λοιπόν, το αποφασίσεις, γιατί από κει ξεκινάνε όλα, εφάρμοσε πιστά τις παρακάτω συμβουλές, και φυσικά απόφυγε οτιδήποτε ακραίο:

1. Πίνε πολύ νερό. Το ότι τελικά δίψαγες, δεν πείναγες δεν είναι ανέκδοτο. Είναι αλήθεια.

2. Κόψε το αλκοόλ. Οκ, αρκετά δεν ήπιαμε όλο το καλοκαίρι; Κάνε λίγο κράτει τώρα.

3. Κατανάλωνε τροφές με ίνες, όπως λαχανικά, φρούτα, καστανό ρύζι, ψωμί ολικής άλεσης, βρώμη, φακές, φασόλια, αρακά.

4. Τρώγε από όλες τις κατηγορίες τροφών. Μην πέφτεις θύμα ορισμένων μοδάτων διαιτών. Χρειάζεσαι όλες τις τροφές, αλλά όχι στην ίδια ποσότητα.

5. Αύξησε τα φρούτα και τα λαχανικά που τρως. Εάν τρως δηλαδή.

6. Μην παραλείπεις γεύματα, μην μένεις νηστική μέχρι λιμοκτονίας. Πρέπει να τρως λίγο αλλά σε τακτικά γεύματα.

7. Ξεσκούριασε. Κινήσου. Βγες από το σπίτι. Γράψου γυμναστήριο. Ξεκίνα περπάτημα. Κάνε κάτι για να ασκηθείς. Δεν αρκεί να είσαι αδύνατη. Πρέπει να είσαι και δυνατή. (πώς τα γράφω όμως καμιά φορά, ε;)

 

allyou.gr




x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την Πολιτική Cookie.

ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΡΝΟΥΜΕ Κέντρο απορρήτου Ρυθμίσεις απορρήτου Μάθετε περισσότερα σχετικά με την πολιτική Cookie