Τι διατροφικά οφέλη έχει το πεπόνι; Το πιο χαρακτηριστικό φρούτο του καλοκαιριού στο μικροσκόπιο

Είναι ένα από τα χαρακτηριστικότερα αλλά και πιο νόστιμα φρούτα του καλοκαιριού, παρά την ελαφριά σύστασή του. Το πεπόνι όμως, εκτός από δροσιστικό και γευστικό είναι μια από τις καλύτερες διατροφικές επιλογές του καλοκαιριού, αφού είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και γεμάτο οφέλη για την υγεία σου. Μερικά από τα τελευταία, θα βρεις παρακάτω!

1.Πλούσιο σε Βιταμίνη C: Η εν λόγω αντιοξειδωτική βιταμίνη παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και τη συντήρηση όλων των ιστών του σώματος, αλλά και την υγεία των δοντιών, των οστών και του δέρματός μας. Ένα φλιτζάνι πεπόνι περιέχει 65 mg βιταμίνης C, με την ημερήσια συνιστώμενη ποσότητα να είναι 90 mg.

2.Πλούσιο σε κάλιο: Το κάλιο βοηθά στη διατήρηση της υγείας της καρδιάς, αλλά και στη μείωση των επιπτώσεων των τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο, ενώ βοηθά στα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης. Ένα φλιτζάνι πεπόνι περιέχει 473 mg καλίου.

3. Πλούσιο σε βιταμίνη Α: Η βιταμίνη Α είναι βασική βιταμίνη για την υγεία των δοντιών και του δέρματος. Το πεπόνι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α, με περισσότερο από 25% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας σε ένα 1 φλιτζάνι.

4. Πλούσιο σε β-καροτίνη:  Ένα συστατικό που μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη του καρκίνου.

5. Είναι πολύ ελαφρύ θερμιδικά:  Περιέχει μόλις 34 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια, και αυτό το καθιστά την κατάλληλη τροφή για κάθε δίαιτα και διατροφή.

6. Περιέχει μεγάλες ποσότητες ζεαξανθίνης: Πρόκειται για μια καροτενοειδή ουσία που αποτρέπει την ηλιακή εκφύλιση της ώχρας κηλίδας και βοηθά στην όραση.




x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την Πολιτική Cookie.

ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΡΝΟΥΜΕ Κέντρο απορρήτου Ρυθμίσεις απορρήτου Μάθετε περισσότερα σχετικά με την πολιτική Cookie