Αλλάζει ο ΚΟΚ: «Παρελθόν» η έκπτωση 50% για την πληρωμή κλήσεων εντός 10 ημερών – Παράβαση και η … «μούντζα»

Το υπουργείο Μεταφορών και ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης θα επιχειρήσουν την αύξηση των προστίμων για τις κλήσεις κατά 100%. Μεταξύ άλλων θέλει να ποινικοποιήσει την μούντζα ενώ κι άλλες μετατροπές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας υπάρχουν στην λίστα τους…

Οι μεγάλες αλλαγές που προωθεί το υπουργείο, πάντα προς την κατεύθυνση της οικονομικής επιβάρυνσης, με στόχο την αύξηση των εισπράξεων από τις κλήσεις και όχι ένα δικαιότερο και «σωφρονιστικό» σύστημα, που θα δημιουργήσει καλύτερες συνθήκες στους ελληνικούς δρόμους και λιγότερα θύματα, κινούνται κατά βάση σε τρεις άξονες. Πρώτον, κλιμάκωση των προστίμων σύμφωνα με το εισόδημα. Δεύτερον, κατάργηση της «έκπτωσης» 50% στην εντός 10ημέρου αποπληρωμή της κλήσης, κάτι που πρακτικά σημαίνει 100% αύξηση του καταβαλλόμενου ποσού και τρίτον πρόστιμο για την… πατροπαράδοτη μούντζα, από τους επαγγελματίες οδηγούς.
Όπως ανέφεραν κύκλοι του Χρήστου Σπίρτζη, θα δημιουργηθεί μία ενιαία βάση δεδομένων για οχήματα και μία άλλη βάση δεδομένων για τους οδηγούς, οι οποίες θα επικοινωνούν μεταξύ τους και θα διασταυρώνουν στοιχεία, ώστε να προκύπτει για κάθε περίπτωση το πρόστιμο που αναλογεί, αναλόγως με την παράβαση στην οποία έχει υποπέσει ο οδηγός.

Η… μούντζα, σύμφωνα πάντα με τους κύκλους του υπουργού, θα ενταχθεί στη διάταξη για την κατηγοριοποίηση παραβάσεων, ανάλογα με την επικινδυνότητα, στην οποία περιλαμβάνεται και εκείνη της αντικοινωνικής συμπεριφοράς, όπως είθισται να θεωρούνται οι παντός τύπου χειρονομίες, μεταξύ των οποίων και η… εντελώς ελληνική συνήθεια της μούντζας.

Τέλος, από τις αρχές του 2019 θα εφαρμοστεί και το μέτρο των αναλογικών, ηλεκτρονικών διοδίων σε όλους τους οδικούς άξονες. Ο διαγωνισμός αναμένεται να ανατεθείο έως το τέλος του 2018.

Να σημειώσουμε ότι οι συγκεκριμένες ρυθμίσεις δεν αποτελούν μνημονιακή υποχρέωση, καθώς η πρόσφατη συνάντηση του Χρήστου Σπίρτζη με τους εκπροσώπους των θεσμών, αφορούσε αποκλειστικά το θέμα της παραχώρησης για την εκμετάλλευση της Εγνατίας Οδού.




Αφήστε μια απάντηση

x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την Πολιτική Cookie.

ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΡΝΟΥΜΕ Κέντρο απορρήτου Ρυθμίσεις απορρήτου Μάθετε περισσότερα σχετικά με την πολιτική Cookie