Σ.Ε.Α.Α. – Απαγορεύει νόμιμα οχήματα να κυκλοφορούν στο δρόμους το νέο Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Μεταφορών

Περίεργα και τρελά πράγματα σκέφτονται οι καρεκλοκένταυροι στα διάφορα υπουργεία και όπως όλα δείχνουν η κυβέρνηση του  ΣΥΡΙΖΑ   θα αφήσει εποχή με τα κατορθώματα των ανεγκέφαλων που παίρνουν επιπόλαιες αποφάσεις.

Ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων  ( Σ.Ε.Α.Α ) με ανακοίνωση του  και τίτλο « Σχέδιο Νόμου Υπουργείου Μεταφορών: Απαγορεύει νόμιμα οχήματα» ,παίρνει θέση στις επιπολαιότητες των επιτελών του Υπουργείου Μεταφορών :

Το σχέδιο νόμου «ρυθμίσεις θεμάτων μεταφορών» του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών (YME) που κυκλοφόρησε στον τύπο 31 Οκτωβρίου 2017, απαγορεύει σε όλες τις τετράτροχες μοτοσικλέτες να κυκλοφορούν σε ασφαλτοστρωμένες οδούς.

Από τότε που ξεκίνησε η σχετική φημολογία αναζητήσαμε την τεκμηριωμένη επιχειρηματολογία και τους φορείς που στηρίζουν μια τέτοια άποψη, αλλά χωρίς επιτυχία. Αναζητήσαμε επίσης την αιτιολογική έκθεση του συγκεκριμένου σχεδίου νόμου και πάλι χωρίς επιτυχία.

Μέχρι στιγμής λοιπόν, δεν κατέστη δυνατό να κατανοήσουμε τους λόγους που οδήγησαν το ΥΜΕ σε μια τέτοια κίνηση. Παρόλα αυτά, θεωρούμε καθήκον μας σε αυτή την φάση να προβάλουμε την αλήθεια για τις τετράτροχες μοτοσικλέτες:

  1. Κυκλοφορούν νόμιμα στο σύνολο του οδικού δικτύου της χώρας (εντός και εκτός πόλεων).
  2. Καλύπτουν πραγματικές ανάγκες μετακίνησης επαγγελματιών και ιδιωτών
  3. Καλύπτουν πραγματικές ανάγκες μετακίνησης επισκεπτών σε συγκεκριμένες τουριστικές περιοχές, αναδεικνύοντας παράλληλα τον θεματικό τουρισμό
  4. Δεν υπάρχουν στοιχεία που να υποστηρίζουν ότι συμμετέχουν δυσανάλογα σε ατυχήματα
  5. Δεν επιβαρύνουν την κυκλοφορία δυσανάλογα σε σύγκριση με άλλα οχήματα
  6. Η προτεινόμενη απαγόρευση θα απαξιώσει πλήρως το περιουσιακό στοιχείο των ιδιωτών ιδιοκτητών
  7. Η προτεινόμενη απαγόρευση θα έχει μη αναστρέψιμες επιπτώσεις σε ένα μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων ενοικίασης τέτοιων οχημάτων

Είναι προφανές ότι μία de facto καθολική απαγόρευση κυκλοφορίας μιας κατηγορίας οχημάτων, τα οποία πληρούν τις προδιαγραφές που ορίζει το ευρωπαϊκό δίκαιο έρχεται σε αντίθεση με την ευρωπαϊκή νομοθεσία (κανονισμός 168/2013).

Επίσης, σε μια περίοδο που απαιτείται οικονομική σταθερότητα και επενδύσεις, τέτοιου είδους αναιτιολόγητες ρυθμίσεις εντείνουν την ανασφάλεια και συνηγορούν σε ένα μη προβλέψιμο επιχειρηματικό περιβάλλον.

Συνεπώς, ελπίζουμε πως το ΥΜΕ θα προχωρήσει σε αναθεώρηση της συγκεκριμένης διάταξης πριν την κατάθεση του σχεδίου νόμου στη Βουλή.

Ως Κλάδος Δικύκλων του ΣΕΑΑ βρισκόμαστε πάντα στη διάθεση της πολιτείας, αλλά και των σχετικών θεσμικών φορέων, για να συμβάλλουμε στην αναβάθμιση των συνθηκών οδήγησης των οχημάτων που αντιπροσωπεύουμε.




x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την Πολιτική Cookie.

ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΡΝΟΥΜΕ Κέντρο απορρήτου Ρυθμίσεις απορρήτου Μάθετε περισσότερα σχετικά με την πολιτική Cookie