Κατεψυγμένα τρόφιμα επιλέγουν οι καταναλωτές επειδή είναι πιο φθηνά

Η μείωση του εισοδήματος έχει προκαλέσει αλλαγές στις διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών.
Πλέον τα ελληνικά νοικοκυριά αγοράζουν λιγότερο γάλα, περισσότερα κατεψυγμένα τρόφιμα τα οποία είναι μικρότερης αξίας από τα αντίστοιχα νωπά, ενώ σταθερά προμηθεύονται προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Συγκεκριμένα καταγράφεται αύξηση της αξίας πωλήσεων σε σχέση με πέρυσι: πρόκειται για τα κατεψυγμένα τρόφιμα (4,1%), κατηγορία με ιδιαίτερη δυναμική από την εποχή της επιβολής των capital controls και τα αλκοολούχα ποτά (2,3%). Η αύξηση της αξίας πωλήσεων στην τελευταία αυτή κατηγορία αποδίδεται στην αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης το καλοκαίρι του 2016 στην μπίρα.
Κατά τα άλλα με απώλειες έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2017 για τα σούπερ μάρκετ, καθώς οι πωλήσεις τους σε αξία υποχώρησαν κατά 4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016.



x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την Πολιτική Cookie.

ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΡΝΟΥΜΕ Κέντρο απορρήτου Ρυθμίσεις απορρήτου Μάθετε περισσότερα σχετικά με την πολιτική Cookie